יצירת ערך, שירותי יצרן-עצמאי

שמירה על תפקוד המעלית, הדרגנוע או מסוע ההליכה שלך במצב שיא דורש תחזוקה שוטפת ותיקונים מידי פעם. השירות הגמיש שאנו מציעים מגדיל את פעולת המערכת שלך תוך הבטחה שתעמוד באחריות המשפטית וההפעלה וכן בתקנים כדוגמת EN 13015.

טכנאי השירות המוסמכים שלנו, בעלי עשרות שנות ניסיון יחד עם גישה לרשת טכנולוגית עולמית למערכות צד שלישי, וכך מתאפשר עבורנו מתן שירות יצרן-עצמאי ממעלה ראשונה למוצרים מחברות אחרות.

שירות יוצא דופן מסביב לשעון

עם רשת כוללת של חברות בנות וזמינות של 24 שעות לקריאות חירום ותקלות, אנו מציעים תגובה מהירה ובטיחות שאין דומה לה. תהיה השותף שלנו עבור:

  • זמינות, יעילות ובטיחות מערכת מהגבוהות ביותר
  • מושגי שירות מותאמים למערכות כל הרכיבים
  • קשר אישי תמידי זמין
  • שירות מקצועי ומהיר
  • תגובה מהירה הודות למערכת טלפונית מקוונת

המוקד שלנו הוא בבניית שותפות אמינה. אתה יכול לבחון אותנו.

פתרון שירות

מתחזוקה חלקית למלאה, חבילת השירות שלנו 360° מבטיחה שהמערכת שלך תהיה זמינה ככל שניתן, יעילה ובטוחה, בעוד שכל הסכם תחזוקה הוא גמיש, כל הסכם כולל:

  • מערכת שיחות חירום אמינה
  • גישה למרכז השירות שלנו 24 שעות
  • תמיכה אישית מהטכנאים והמהנדסים שלנו מוסמכי תקן EN 13015
  • החלפת חלקים באמצעות חלקים מקוריים OEM
  • מערכות חכמות לניטור לשמירה על בטיחות באופן קבוע.

ללא קשר לסוג הבניין, המערכת או מספר המעליות, אנו יכולים להציע פתרון שירות מותאם לצרכים שלך, אשר יבטיחו ביצועים אופטימליים למעלית שלך בכל זמן נתון.

גלה את הסכמי התחזוקה שנועדו לפי מידה

 Basic maintenanceCompact maintenanceFull-service maintenance
Inspection and visual inspection ***
Testing all safety components ***
Consumables ***
Setting and adjusting ***
Cleaning any components soiled by operation ***
Consumables and cleaning agents including disposal **
Signal and acknowledgement lights **
Provision of fitters for main inspection **
Experts' fees **
Test equipment weights / electronic testing system **
Release of passengers trapped in cabin **
Maintenance of worn parts *
Delivery and fitting of replacement parts *
Troubleshooting 8:30 – 17:00, Monday to Friday *
Rope replacement *
Hydraulic oil change and disposal *
Component maintenance *

דרישות התקנה מסוימות מהוות תפקיד משמעותי הרבה יותר בתחזוקה יעילה ותיקונים לדרגנועים ומסועי הליכה מאשר למעליות. אנו מציעים מושגי שירות אישיים, אספקת חלקי חילוף מהירה ואמינה, שקיפות עלויות וביטחון תקציבי.

אנו ניצור עבורך הצעת שירות לדרגנועים המותאמת אישית במידה והצרכים שלך לא יתאימו לתכנית התחזוקה השוטפת, גם למערכת במרכזי קניות או לרשת תחבורה ציבורית שלמה.

שירות מומחה לכולם

טכנאי השירות שלנו מקבלים הדרכה והכשרה מתמדת ממומחי התעשייה במפעל הדרגנועים שלנו בהמבורג, גרמניה. הודות לתכנית ההדרכה הכוללת שלנו, הטכנאים שלנו הם נותני השירות לדרגנועים הטובים ביותר שניתן ליצור.

פתרונות שירות מותאמים אישית

רעיון השירות לפי מידה (המתאימה עבורך) שלנו מאפשר רמת ביצועים גבוהה בכל אתר, במרכזי קניות, אולמות תצוגה, שדות תעופה או פתרונות לתחנות הרכבת. יוענק לך הפתרון לכל מערכת או בניין ולכל מספר של דרגנועים.

מלבד מעליות, דרגנועים ומסועי הליכה אנו מציעים שירותים למוצרים רבים אחרים, כגון גשרי עלייה לנוסעים, מעלוני הרמה ומעלוני מדרגות.

חלקי חילוף ותיקונים

אספקה מידית של חלקי חילוף

באמצעות הרשת העולמית של טיסנקרופ, אנו מספקים פתרונות כדאיים כלכלית, אמינים וחסכוניים בחשמל כדי להאריך את חיי המעליות והדרגנועים שלך.

תוכל לקבל עם מעלית טיסנקרופ:

  • פתרונות עולמיים עם תמיכה מקומית
  • זמינות גבוהה יותר באמצעות פתרון בעיות ותיקונים מידיים –
  • פונקציונליות אבחון משולבת עבור בקרים ממותגים רבים.
  • קטלוג חלפים אלקטרוני עבור כל המוצרים
  • ניהול נתונים ומידע מקיף
  • מהלך עבודה ידידותי לסביבה ללא שימוש בנייר
  • עבודה בהתאם לתקני בטיחות ואיכות

תקני איכות ובטיחות

כמפעיל, עלייך לטפל בכל הסכנות האפשריות לנוסעים בכדי להימנע מהשלכות משפטיות.

אנו בטיסנקרופ יודעים לזהות את הסכנות הללו ולבטל אותן או למזער אותן.  זוהי מלאכתנו להישאר מעודכנים עם כל אישורי והסמכות המוצר, רכיבי בטיחות, השבחת ציוד ותקנים אחרים של התקנה ובנייה כולל:

  • EN 81-1 (מעליות חשמליות)
  • EN 81-2 (מעליות הידראוליות)
  • EN 115-1 (דרגנועים)
  • EN 13015 (תחזוקה)
  • EN 81-80 (בטיחות מעלית)
  • EN 115-2 (בטיחות דרגנוע)

למידע נוסף, צור עימנו קשר ונשמח לייעץ לך.

ITS : שירות כמו שלא תקבל

יעיל. מתקדם. ייחודי

אנו בטיסנקרופ, מספקים עבורכם שירות יוצא דופן, כל יום ביומו, מסביב לשעון. כל אחד מטכנאי השירות שלנו מסתמך על רשת השירותים הטכנית הבינלאומית שלנו (ITS), מה שמחבר יחדיו את הידע והניסיון של כל המומחים שלנו מסביב לעולם.

מידע טכני ועד לאספקת חלקי חילוף, רשת התמיכה ITS הופכת את השירות שלנו בעולם לייחודי, ולא רק עבור מעליות טיסנקרופ, טכנאי שירות ה-ITS שלנו מומחים במערכות צד שלישי כגון Otis, KONE, Schindler ו-Orona.

אנו מכירים מעליות.

מומחי ה-ITS שלנו מספקים לטכנאי השירות שלנו הדרכה מתמשכת, הדבר מבטיח שהטכנאים שלנו יכירו את כל מערכות המעליות, את הטכנולוגיות המעודכנות ביותר ואת הפתרונות הטובים ביותר והמהירים ביותר לכל סוגי הנושאים הטכניים.

אנו מפשטים דברים

אנו מציעים שירות עבור כל יצרני המעליות העיקריים, תוכל לסמוך עלינו במתן שירות מהטוב ביותר לכל מערכות המעליות, אנו מהווים תחנת שירות כוללת.

אנו תמיד מעודכנים

הודות לרשת ITS טכנאי, טיסנקרופ תמיד מעודכנים אודות הציוד המתחרה ומכירים תמיד את המידע הטכני המעודכן ביותר.

אנו עושים שימוש בכלי אבחון בקדמת התחום הטכנולוגי

כלי אבחון שפותחו ע"י ITS מאפשרים לטכנאים שלנו לפתור בעיות טכניות במהירות. הודות לתוכנה המתקדמת בפיתוח פנימי שלנו, הטכנאים שלנו יכולים להתחבר בקלות למערכות בקרת היצרן.

אנו תמיד מוכנים לפעולה

מעליות נמצאות בתנועה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, זוהי הסיבה שתוכל לסמוך על צוות שרות שייתן מענה מסביב לשעון. במקרה הצורך, טכנאי ITS יגיעו עד אלייך בכדי לפתור בעיות יחד עם טכנאי השירות המקומי.

אנו מבצעים החלפות מהירות

ל-ITS יש מערכת חלפים גדולה של כל יצרני המעליות העיקריים אך לא רק, ITS מתגאה בצוות טכנאים מיומן ומקצועי לתיקונים. החל מרכישת חלקים מקוריים שאינם סטנדרטיים תוך יממה, אנו נתקן את המעלית שלך כך שתשוב לעבודה במהירות.

בקר במתקני ITS שלנו

אנו מזמינים אותך לבקר במתקני ITS הייחודיים שלנו בכדי להמחיש את השירות היוצא דופן שלנו למעליות צד ג. למידע נוסף צור קשר עם נציג מכירות טיסנקרופ.

חדשנות בשירות

המטרה שלנו היא הגדלת היעילות בצורה משמעותית, הארכת זמן פעולת המערכת ללא השבתה, והאצת התערבות השירות בכדי להבטיח שציוד הניידות עובד ברצף. שימוש בכוח האינטרנט של פתרונות כגון MAX ו-HoloLens, טיסנקרופ צועדת קדימה לעידן דיגיטלי המשנה את הדרך בה תעשיית המעלית מציעה שירותי תחזוקה.

MAX

נכון שהייתם רוצים פחות תקלות במעלית, ביקורי שירותי מהירים יותר וידיעה מראש על הוצאות עתידיות שעשויות להיות?

MAX, פתרון התחזוקה מבית טיסנקרופ, מבוסס ענן ומקוון, הראשון בתעשייה, הופך זאת למציאות.

MAX השותף הדיגיטלי, יאפשר בקרוב למהנדסי השירות שלנו להקדים טיפול בבעיות ציוד, לחזק אותם ולשרת אותך טוב יותר.

למידע נוסף בקר באתר MAX

HoloLens

מיזוג תוכן הולוגרפי בתלת ממד עם העולם הגשמי, התקני HoloLens מבית מיקרוסופט למציאות מעורבת יאפשרו בקרוב למהנדסים שלנו לקחת את התערבות השירות לשלב הבא. ניתן יהיה לזהות ולשקף בעיות במעליות מראש, ולקבל גישה מרחוק, ללא מגע ידיים לייעוץ מומחה, לקיצור משמעותי בזמנים ובלחץ.

לא מצאת את מה שחיפשת? צור קשר עם נציג המכירות הקרוב ביותר למקום מגורייך